Ghidul Tău De Îngrijire A Tenului

Ai Grijă De Tenul Tău

Hrăneşte-ţi Tenul

Ai Grijă De Tenul Tău

Tenul frumos se hrăneşte cu lucruri sănătoase.

Este clarificat faptul că ciocolata şi cafeaua nu cauzează apariţia coşurilor, dar pielea sănatoasă se menţine cu tratamente pentru uz extern, dar şi hrănindu-te sănătos. Adaugă în meniul tău alimente bogate în vitamine şi bea multă apă. Aceasta este reţeta pentru un ten cu adevărat sănătos.

BEA MULTĂ APĂ – Bea minim 2 litri de apă pe zi. Apa aduce nutrienţi în organism şi în acelaşi timp elimină toxinele.

CONSUMĂ PRODUSE CE CONŢIN ACIZI GRAŞI – Nu te lasă influenţat(ă) de denumire. Acizii graşi omega-3 şi omega-6 hidratează pielea, oferindu-i fermitate şi fineţe. Aceşti acizi graşi sunt esenţiali deoarece organismul nostru nu îi produce aşa că trebuie să îi luam din alimente precum somonul, uleiul din seminţe de in, uleiul de măsline, seminţe şi nuci.

SPUNE DA ANTIOXIDANŢILOR – Vitaminele şi suplimentele antioxidante ajută pielea reducând efectele expunerii la soare si ale poluării.

VITAMINE BUNE PENTRU PIELE – Vitamina A: Păstrează celulele intacte şi ajuta la regenerarea acestora. De asemenea poate reduce cantitatea de sebum ce blochează porii si cauzeaza apariţia coşurilor. Vitamina A se gaseşte în portocale, cantalup (pepene galben), grapefruit, papaya, morcovi, spanac, napi, cartofi dulci, ficat şi in uleiul din ficat de peşte.

Vitamina C: Ajută organismul să producă şi să menţină colagenul-lipiciul ce tine toate celulele la un loc. Vitamina C se găseşte în citrice, cireşe, in ardeii verzi şi roşii, brocoli şi in fasole încolţită.

Zinc: Împreună cu Vitamina C ajută la producerea colagenului, esenţial pentru o piele senătoasă. De asemenea vine în completarea Vitaminei A şi ajută la regenerarea tesutului. Zincul îl gasim în nuci, seminţe de dovleac, făină integrală de grâu, făină de secară, făină de ovăz, srtidii si carne roşie.

Vitamina E: Ajuta la menţinerea hidratării organismului şi poate preveni arsurile solare. Vitamina E protejează celulele, previne deteriorarea ţesutului si îmbătânirea permanentă. Este folosită pentru a preveni apariţia cicatricilor si la hidratarea pielii uscate. Putem găsi aportul necesar in nuci şi seminţe.

Seleniu: Poate reduce şansele de apariţie a cancerului de piele datorat expunerii indelungate la soare. Se gaseşte în usturoi, ceapă, germeni de gâu şi nuci.

Complex de vitamina B: Foarte benefic pentru organism. Complexul de vitamina B ajută la vindecarea pielii uscate sau cu mâncarimi şi la vindecarea iritaţiilor. Deficitul de vitamine A şi B se poate manifesta prin diferite probleme ale pielii, dar chiar şi prin căderea părului. Putem asigura aportul de vitamine B consumând cereale integrale, nuci, lapte, ouă, carne, peşte, fructe, verdeţuri.

Ce se potriveşte sezonul acesta tenului tău

Anotimpurile se schimba. Iar tenul tău trebuie să facă faţă schimbărilor. Află ce se potriveste sezonul acesta tenului tău.

Hrăneste-ţi Tenul

Tenul frumos se hrăneşte cu lucruri sănătoase. Afla aici ce este în meniu.

Ingrediente pentru ten

Te-ai întrebat vreodată ce fac toate acele ingrediente din produsele de îngrijire a tenului?

Să vorbim despre ten

Află din imagine cum este alcatuită derma.

Mituri şi răspunsuri despre coşuri

Răspuns